جلسه هماهنگی نشست محلات هدف در بهزیستی شاهین دژ

در راستای برنامه های هفته بهزیستی و ملاقات مردمی جلسه هماهنگی نشست محلات کم برخوردار دربهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شهرستان ، کارشناسان اداره ، مددکاران مراکز مثبت زندگی شاهین دژ و کشاورز و محمودآباد جلسه هماهنگی برگزاری نشست محلات هدف در سالن کنفرانس بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : برنامه نشست صمیمانه در پانصد محله هدف به‌ منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان با استقرار میز خدمت در مناطق محروم و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله‌محوری ، حل‌مسئله و ظرفیت‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات هدف اجرا می‌گردد.
وی افزود ؛ در این نشست صمیمی مشکلات و درخواست‌های جامعه هدف بهزیستی و سایر افراد ساکن در این محلات توسط مسئولین ارشد شهرستانی مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد گرفت .
داداشیان تصریح کرد ؛ بهزیستی همواره توجه ویژه‌ای در خدمت‌رسانی به مددجویان ساکن در محلات حاشیه‌ای داشته است ، از جمله می‌توان به اقدامات و فعالیت‌های متعددی که در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های هدفمند در این مناطق اجرا می‌شود ، اشاره کرد.
ایشان در ادامه خاطرنشان کرد ؛ در این برنامه با حضور مسئولین محترم شهرستان در بخش دولتی به‌دنبال جلب مشارکت و حمایت‌های لازم در راستای مرتفع نمودن مشکلات مراجعین می‌باشیم. این هم‌افزایی عامل بسیار مهمی در ارتقای سطح ارائه خدمات به جامعه هدف خواهد بود.
گفتنی است در این نشست کارشناسان اداره و مددکاران مراکز مثبت زندگی حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

کد خبر 112798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد